Bejelentkezés

Ha elfelejtetted a jelszavad, ide kattinva kérhetsz újat.
X

Regisztráció

Regisztráltál már nálunk? Ha igen, ide kattintva bejelentkezhetsz!
X

Értesítés

X

Ajánld barátnődnek

X

Kívánságlista elküldése

X
Bejelentkezés | Regisztráció Kosár
Üres kosár

Sajnos a kosarad még üres.
Nézz körül nálunk és töltsd meg, hogy ne legyen ilyen szomorú!

Vásárlás folytatása
Prémium minőségű, certifikált, organikus termékek világa.

ÁSZF

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a docteur Ékes webáruházat üzemeltető FÉGEM KFT (székhelye: 1095 BUDAPEST, SOROKSÁRI ÚT 48. ; cégjegyzékszáma: 01-09-883009; adószáma:13980902-2-43; email elérhetőség: fegem@fegem.hu, telefonszám: +36 30 844 9011; továbbiakban: Szolgáltató) és a FÉGEM KFT által a docteur Ékes webáruház (továbbiakban webáruház) nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).

1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.docteurekes.hu weboldalon található elektronikus webáruházban, a webáruházon keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között a szerződésben leírt módokon jön létre.

1.2. A docteur Ékes webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.3. A docteur Ékes webáruház szolgáltatásait bárki jogosult igénybe venni, amennyiben a Weboldalon a valós adatait megadva sikeres és érvényes megrendelést ad le, továbbá magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

1.4. A megrendelés leadása nem minősül szerződésnek, a teljesítésig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre levélben, telefonon, és elektronikus levélben (e-mailben) van lehetőség. A Felek közötti szerződés az áru megvásárlása, az áru ellenértékének kifizetése során jön létre. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig megőrzi.

1.5 A docteur Ékes webáruház üzemeltetését, a kiskereskedelmi tevékenységet a FÉGEM KFT végzi. Az üzemeltető elérhetőségei:

Székhely: 1095 Budapest, Soroksári út 48.

Levelezési- és termék visszaküldési cím: 1174 Budapest, Orgoványi u. 4.

Telefonszám: +36308449011

Szállítással kapcsolatos kérdések esetén: +36308449011

E-mail: fegem@fegem.hu

1.6 A docteur Ékes webáruház ügyfélszolgálata elérhetőségei az alábbiak:

Ügyfélszolgálat nyitva tartása: 

Levelezési-  és termék visszaküldési cím: 1174 Budapest, Orgoványi u. 4.

Telefonszám: +36308449011

Szállítással kapcsolatos kérdések esetén: +36308449011

E-mail: fegem@fegem.hu

1.7. A www.docteurekes.hu webáruházban feltüntetett árak forintban értendőek, és tartalmazzák az áfát.

2. Regisztráció, megrendelés

2.1 A docteur Ékes webshopban a vásárláshoz minden esetben érvényes regisztráció szükséges, de a vásárlás folyamata regisztráció nélkül is elkezdhető. Minden látogatónak, felhasználónak lehetősége van előzetesen regisztrálni és saját profil létrehozásával megkönnyíteni a vásárlási folyamatot. A regisztrációt követően a vásárlói profil lehetőséget ad a webáruház egyéb kényelmi funkcióinak az elérésére és igénybevételére is, többek között a későbbi vásárlásoknál nem kell újfent a különböző szükséges adatokat újra begépelni.

2.2 A látogatóknak, vásárlóknak a jobb felső sarokban található "Regisztráció" linkre kattintva van lehetősége regisztrálni, ahol a következő adatok megadására van kötelezően szükség: név, e-mail cím, jelszó illetve ugyanitt kerülhet sor a kötelezően elfogadandó Általános Felhasználói Feltételek és az Adatvédelmi Elvek elfogadására. A regisztráció elküldése után a rendszer a megadott email címre egy megerősítő emailt fog küldeni, és az ott található linkre kattintva lehet a felhasználói fiókot, a regisztrációt aktiválni.

2.3 A felhasználó az oldalba való belépés után a jobb felső sarokban található "Profilod" menüpontra kattintva éri el felhasználói fiókját, amelyben aztán tetszőlegesen szerkeszthetővé válnak a regisztrációkor megadott regisztrációs adatok, illetve ugyanitt van lehetőség az adatok módosítására, újabb adatok felvételére, a vásárlást és a kiszállítást megkönnyítő adatok felvitelére.

A profiladatok módosítása után a rendszer a megadott email címre egy értesítő emailt fog küldeni a változtatásokkal.

Elfelejtett jelszó esetén a "Bejelentkezés" menüpontban az elfelejtett jelszó szakaszban lehet az ott található linkre kattintva új jelszót igényelni. Itt meg kell adni a regisztrációkor használt e-mail címet, amit követően a rendszer haladéktalanul megküldi az új jelszót a megadott e-mail címre, amivel azután már be lehet jelentkezni a webáruházba.

2.4 A felhasználó fiókját és adatait a "Profilod" menüpontban a "PROFIL TÖRLÉSE" gombra kattintva lehet kezdeményezni. Ebben az esetben a rendszer adminisztrátorai a törlésre vonatkozó igény beérkezését követően haladéktalanul a felhasználóhoz kapcsolódó adatokat, a felhasználó profiljában található személyes és egyéb adatokat, az esetlegesen felhalmozott hűségpontokat véglegesen és visszavonhatatlanul törölni fogják a webáruház rendszeréből.

A webshop vásárlóinak, a konkrét vásárlásoknak az adatait a Számviteli törvény és Adatvédelmi elveink szerint a törvényben meghatározott ideig őrizzük meg.
A felhasználói adatok törlésével párhuzamosan a rendszer a felhasználó megadott email címére az adatok és a fiók törléséről egy értesítést küld a felhasználónak.

2.5 A docteur Ékes webshopban az egyes termék(ek) mellett minden esetben megtalálhatóak a vásárlói döntéshez szükséges alapvető adatok, információk, a termék ára, a műszaki paraméterek és a termékek fotója is. A kiválasztott termékek mellett található “KOSÁRBA TESZEM” gombra kattintva a kiválasztott terméket a kívánt mennyiségben a webáruház virtuális kosarába lehet helyezni. A kosárba tetszőleges számú termék helyezhető el.

2.6 A kiválasztott termék(ek) kosárba helyezését követően a kosár tartalma a menüsorban található kosárra kattintva érhető el. Itt módosítható a termékek darabszáma, illetve törölhetőek a kosárban lévő tételek.

2.7 A kosár termékeinek megrendeléséhez az „TOVÁBB AZ ADATOK MEGADÁSÁHOZ” gombot megnyomva juthatunk el, ahol a megrendelő adatait, fizetés módját (utánvét/előre utalás) és a szállítás mikéntjét illetve a szállítási címadatokat, számlázási adatokat lehet beállítani.
Itt van lehetőség a megjegyzés ablakban további információkat, kiegészítéseket, kéréseket (pl. kit milyen telefonszámon hívjon a futár, mikor tudja a vevő átvenni a terméket, stb.) mellékelni a megrendeléshez. Az adatok természetesen módosíthatóak, az esetleges gépelési hibák a megfelelő mezőre kattintással javíthatóak.

Ha mindent rendben találunk, a megrendelés jóváhagyásához a „RENDELÉS ELLENŐRZÉSE” gombbal juthatunk, amely lépés után a webáruház összefoglalja a megrendelés összes adatát. Ezt követően a "TOVÁBB A FIZETÉSHEZ" gombra kattintva lezárható a megrendelés, míg a "VISSZA" gombra kattintva módosíthatjuk a megrendelés paramétereit.

2.8 A megrendelés megtörténtét követően a webáruház a vevő e-mail címére egy elektronikus visszaigazolást küld a megrendelés részletes adataival.

2.9 A vásárlás, a szerződéskötés a megrendelt termékek ellenértékének kifizetésekor jön létre, tehát banki átutaláskor, bankkártyás vagy egyéb elektronikus fizetéskor a pénzösszeg a webáruház bankszámlájára való érkezésekor illetve utánvétel esetén az utánvét összege a futárnak.

2.10 Ügyfélszolgálatunk Munkatársai az fegem@fegem.hu címen, illetve munkaidőben a +36 30 8449011 telefonszámon készséggel állnak vásárlóink segítségére a termékekkel és a rendelési folyamattal kapcsolatban. 

3. Fizetési módok és fizetési feltételek

3.1 A megrendelt termék(ek) ellenértékének kiegyenlítésére több lehetőség is kínálkozik a webáruházban:

  • előreutalás banki átutalással
  • előre fizetés bankkártyával vagy elekronikus pénzzel(Barion)
  • kiszállítás esetén utánvéttel történő fizetés

Előreutalás banki átutalással
Vevőink a megrendelt termékek árát és a szállítás esetleges költségét banki átutalással, előreutalással is kifizethetik webáruházunk számára. A fizetendő összeget a megrendelést követően kérjük bankszámlaszámunkra:  átutalni. Az összeg beérkezését követően a futárszolgálat szállítja ki a termékeket vevőinknek, vagy személyesen átvehetőek az GLS csomagpontok egyikén.

Az átutaláshoz szükséges adatokat (megrendelés száma, számlaszám, megrendelt termék adatok) a megrendelés webáruházban történő lezárását követően automatikusan elküldött email visszaigazolás részletesen tartalmazza.

Amennyiben deviza számláról utalnál, kérjük az alábbi adatokat használd:

IBAN: HU76 1040 0085 5052 6875 6774 1005 HUF

IBAN: HU81 1040 0085 5052 6875 6774 1012 EUR

Swift kód: OKHBHUHB 

Előre fizetés bankkártyával vagy elektronikus pénzzel (Barion)
Vevőink a megrendelt termék árát és a szállítás esetleges költségét bankkártyás fizetéssel vagy elektronikus pénzzel is kifizethetik webáruházunk számára. Ez kétféle módon történhet. Ha a vevő már Barion felhasználó, bejelentkezhet a Barion rendszerébe (e-mail és jelszó párossal), hogy végrehajtsa a tranzakciót e-pénz egyenlegének vagy egyik tárolt bankkártyájának terhére. Ha nem Barion felhasználó, akkor kártyaadatainak megadásával fizethet. Ezt követően a rendszer felajánlja neki a Barion regisztrációt és ezzel a kártya adatainak biztonságos tárolását, így legközelebb semmilyen más barion elfogadónál nem kell többé kártyaadatokat megadnia. A fizetés után a felhasználót a Barion visszairányítja az elfogadóhely weboldalára, ahol a fizetés sikerességétől függően további információkat kaphat.

Előre fizetés SPONSOREM elektronikus utalványkártyával

Vevőink a megrendelt termékek árát és a szállítás esetleges költségét Sponsorem elektronikus utalványkártyával (www.sponsorem.hu) elektronikusan is kifizethetik számunkra. A Naurel webáruházban a Sponsorem elektronikus utalványkártyás fizetési módot választva a rendszer a vevőt automatikusan a Sponsorem ügyfélkapujára irányítja, ahol a kártyaszám és a jelszó megadásával be tud lépni a felületre. Ezután a PIN kód beírásával jóváhagyásra kerül a tranzakció. Az összeg beérkezését követően a termékeket futárszolgálat szállítja ki vevőinknek, vagy személyesen átvehetőek az GLS csomagpontok egyikén.

Kiszállítás esetén utánvéttel történő fizetés
Utánvéttel történő fizetés esetén megrendelést követően a házhozszállításkor a helyszínen a futárnak a termékcsomag átvételét követően helyben kell készpénzben kiegyenlíteni a termék árát. Csomagpontok esetén a csomagpontban történik a készpénz átadása.

3.2 A megrendelt termék(ek) átvételére házhozszállítás esetén a futárcéggel történő kiszállítás keretében van lehetőség.

3.3. A megrendelt termékek kiszállítását/házhoz szállítását a docteurekes webáruház üzemeltetője a Fégem Kft. megbízásából a GLS futár cég végzi, amely cég a megrendelést követően a megrendeléskor megadott szállítási címen minimum két alkalommal megpróbálja a kézbesítést teljesíteni.

3.4 A webáruházban megvásárolható termékeinket védő csomagolásban szállítjuk megrendelőinknek, termékcsomagjainkat egységesen 40,000 Ft bruttó rendelési összeg felett költségmentesen szállítjuk ki a vásárlóink által megadott szállítási címre. 40,000 Ft bruttó vásárlási összeg alatt a szállítási díj Magyarország területén egységesen 2990 Ft. Ezen szállítási költség az utánvétel költségét nem tartalmazza.

A magyarországi webáruházban történő vásárlást követően a következő országokba, az alább felsorolt egységes kiszállítási díjakon tudjuk a termékcsomagokat előreutalás vagy bankkártyás vásárlás esetén kiszállítani a megadott szállítási címekre:

Szlovákia » 4.990 Ft
Ausztria » 4.990 Ft
Csehország » 4.990 Ft
Horvátország » 4.990 Ft
Szlovénia » 4.990 Ft
Lengyelország » 4.990 Ft
Románia » 4.990 Ft

Amennyiben deviza számláról utalnál, kérjük az alábbi adatokat használd:

IBAN: HU81 10400085-50526875-67741012
Swift kód: OKHBHUHB

3.5 A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-19 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban az ügyfél nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet, kontakt telefonszámot megadni(erre a megrendelés folyamatánál, a megjegyzés mezőben nyílik lehetőség). A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg a megadott szállítási címen. 

Csomagpontok esetén a küldemény érkezéséről e-mailben küld tájékoztatást a futárszolgálat. Ezt követően a termékek 7 naptári napon belül vehetőek át. Ennek elmaradása esetén a csomag visszaszállításra kerül webáruházunkhoz.


Fontos! Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt iletve a csomagponton szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés(hiány) esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! A csomagban megtalálja a számlát, a használati útmutatót, a garanciális feltételeket és szerződési feltételeink nyomtatott verzióját, amely tartalmazza az ügylettel kapcsolatos adatokat, információkat.

3.6 A szállítást végző futárcég honlapja: https://gls-group.eu/HU/hu/home. A futárcég központi telefonszáma, kapcsolati űrlapja a fenti honlap “Kapcsolat” menüpontja alatt érhető el.

3.7 Szállítással kapcsolatos kérdések esetén az fegem@fegem.hu email címen vagy a (+36) 30 844 9011-es telefonszámon a webáruház üzemeltetőjének kollégájához lehet fordulni munkaidőben.

 

5. Akciós termékek, kuponkódok felhasználása

Webáruházunkban a kedvezmények halmozására, összevonására nincsen lehetőség.

5.1 Akciós termékekre nem vonatkoztatható kuponkód, vagyis esetükben a kuponkód használata érvénytelen, nem jár kedvezménnyel.

5.2 Teljes értékű termék esetén felhasznált kuponkód melett lehetőséget biztosítunk a törzsvásárlói pontok beváltására is.

5.3 Egy rendelés esetén csak egy kuponkód felhasználása lehetséges.

7. Az elállás joga, az elállás részletei

7.1 Amennyiben az Ügyfél a termék házhozszállítása illetve átvétele után el kíván a vásárlástól állni, azt az áru átvételét követő 14 naptári napon belül, indoklás nélkül megteheti. Ennek módjáról a "A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló, 45/2014. (II.26.) számú kormányrendelet" rendelkezik.

7.2 Az Ügyfél az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor a megrendelt árut átvette.
Több termék adásvétele esetén, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, akkor az utoljása szolgáltatott termék átvételének napjától; több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak átvétele napjától gyakorolhatja az ügyfél az elállás jogát.

Természetesen az ügyfél a termék megvásárlásától a termék átvétele, kiszállítása előtt is bármikor elállhat, ez irányú szándékát telefonon, e-mailben és írásban jelezheti a szolgáltató, az üzemeltető felé.

7.3 Amennyiben az Ügyfél a vásárlástól el kíván állni, úgy az írásbeli elállási nyilatkozatot elegendő a termék átvételét követő 33 naptári napon belül postán, vagy elektronikus levél formájában megküldeni a szolgáltatónak és az elállási jog gyakorlásának napjától számított 33 napon belül köteles  visszaküldeni, vagy átadni a terméket is a webáruház számára.

7.4  Az Ügyfél az elállás jogát egyértelmű nyilatkozat formájában vagy az alábbi nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja:

Elállási nyilatkozatminta

Címzett:  Fégem Kft, 1095 Budapest, Soroksári út 48.
Email: fegem@fegem.hu
Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
[ Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése ]
Szerződéskötés időpontja /termék átvétel időpontja: [ a megfelelő adat megadandó ]
A fogyasztó neve: [ értelemszerűen kitöltendő ]
A fogyasztó címe: [ értelemszerűen kitöltendő ]
A fogyasztó aláírása: [ kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén aláírandó ]
Kelt: [ értelemszerűen kitöltendő ]

7.5 Az ügyfél elállása esetén a szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 33 napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.
Ha az ügyfél, a fogyasztó a jelen fejezetben leírtaknak megfelelően eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni.
A szolgáltató mindaddig visszatarthatja a szerződéstől való elállásból következően visszafizetendő összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
A visszatérítés során a szolgáltató, a webáruház az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha az Ügyfél más fizetési módhoz kifejezetten hozzájárulását adja. A visszatérítés mód alkalmazásából kifolyólag az Ügyfelet semminemű többletköltség nem terheli.

7.6 Elállás esetén a Fogyasztót, az Ügyfelet kizárólag a termék visszaküldésének a közvetlen költsége terheli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.

7.7 A visszakülött termékeket kérjük levelezési címünkre visszajuttatni (1174 Budapest, Orgoványi utca 4. 1.e.), ellenkező esetben a termékek árának visszatérítése kitolódik addig, míg erre a címre visszérkezik a csomag.

8. Hibás teljesítés

8.1 Amennyiben a vevő nem azt a terméket kapta meg, amit megrendelt, vagy bizonyítottan hibás a termék, úgy kérjük, ezt telefonon vagy e-mailben haladéktalanul,de legkésőbb 3 munkanapon belül jelezze ügyfélszolgálatunk számára. Amennyiben ez megtörténik, a hibás árut minden esetben díjmentesen kicseréljük. 

Hibás teljesítés esetén a vevő kérheti:

1. a vételtől való elállást,
2. a termék cseréjét,
3. illetve a termék értékegyeztetéssel történő cseréjét. 

8.2 Hibás termék cseréje estén a termék visszaszállítását - a vevővel való egyeztetés után - a docteurekes webáruház szervezi, illetve ő állja az azzal kapcsolatos minden díjköltséget. 

8.3 Amennyiben raktáron van a termék, a kicserélt árut a hibás tétel visszaérkezését követő munkanapon feladjuk. Amennyiben nincs raktáron a termék, úgy a vevő határozhat arról, hogy fenntartja-e a megrendelését. Ha igen, az alábbi opciók közül választhat: megvárja, amíg a termék megérkezik; ár-érték egyeztetéssel egy másik termékre cseréli; vagy eláll a vásárlástól. A raktárkészlet alakulása az aznapi rendelések feldolgozása után történik. Vannak termékek, melyek nem utórendelhetőek, nem pótolhatóak. 

8.4 Hibás termék esetében a megvásárolt terméket csak abban az esetben cseréljük ki, ha azok bizonyítottan hibásak. 

9. Jótállás, szavatosság

9.1 Kínálataink között kizárólag megbízható gyártók termékei szerepelnek. A termékeket feladást megelőzően ismételten ellenőrizzük, hogy a megrendelőhöz kifogástalan, hibátlan állapotú áru kerüljön. A legnagyobb gondosság mellet is előfordulhat azonban, hogy a vevő valamilyen okból elégedetlen a termékkel. A Naurel webáruház mindent megtesz azért, hogy a vásárlói kifogást a vonatkozó jogszabályokkal összhangban a lehető legrugalmasabb módon kezelje.

9.2 Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Polgári Törvénykönyvben (továbbiakban: Ptk.) a 151/2003. és 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben foglaltak az irányadók. A kozmetikai és higiénés termékekre vonatkozóan a Ptk. és a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet törvényi előírásai az iránymutatóak. A kozmetikai, higiénés termékek szavatossága, felhasználhatósága egyedileg és a gyártás idejétől függően is változó. Ezen adatok a dobozon, a terméken, a magyar nyelvű leírásban vagy a csomagoláson vannak feltüntetve.

9.3 A termékek forgalmazása mindenben megfelel a hatályos magyar jogi előírásoknak. Az általunk eladott termékekre biztosítjuk a vásárláskor hatályban lévő jogszabályokban előírt szavatosságot. A nem tartós fogyasztási cikkek szavatossága fél év. A vevő köteles az átvett terméket a lehető leghamarabb megvizsgálni és a felmerülő hiányt, hibát haladéktalanul, de legkésőbb az áru átvételét követő 3 napon belül a  docteurekes webáruháznak bejelenteni.

Egy termék akkor minősül hibásnak, 

  • ha a vásárlás időpontjában nem felel meg a jogszabályban előírt tulajdonságoknak, 
  • ha nem rendelkezik az azonos fajtájú termékre jellemző minősséggel,
  • ha alkalmatlan ugyanazokra a célokra, melyre azonos fajtájú terméket rendszerint
  • használnak,
  • ha nem rendelkezik a termék leírásában, illetve mintában szereplő tulajdonságokkal,
  • ha nem lehet arra a célra használni, amit a vevő elképzelt, és amivel a forgalmazó is egyetértett.

9.4 Felelősségünk megszűnik a termék nem rendeltetésszerű használata (pl. túlterhelés, hanyag tárolás), átalakítása, erőszakos nyitása, gondatlan kezelése esetén. Nem garanciális meghibásodásnak minősül továbbá, ha a terméket külső hő-, vegyi , vagy túlzott fizikai hatás érte. A szavatosság nem terjed ki a természetes elhasználódásra, valamint a vásárlás után keletkezett sérülésekre (töréskár pl. utazás során repülőn, buszon stb.). Ilyen esetekben javasoljuk, hogy kérjen kárfelvételi jegyzőkönyvet az illetékes társaságnál. Továbbá az eladó fenntartja magának azt a jogot, hogy kizárólag előzetes fizetés esetén szolgálja ki, vagy egyáltalán ne szolgálja ki azokat a vásárlókat, akik rendszeresen nem tartják be jelen szerződésben foglalt feltételek vagy más módon kárt okoznak az eladónak. 

10. Pénvisszafizetési garancia

Amennyiben termékünk valamilyen oknál fogva nem nyerte el tetszését, webáruházunk vállalja a termék vételárának visszafizetését a csomag átvételét követő 33 napon belül. 

10.1 Amennyiben tehát 33 napon belül a vevő jelzi számunkra, hogy nem kívánja megtartani a terméket és él a pénzvisszafizetési garanciával, a termék levelezési címünkre való visszaérkezése után módunkban áll visszautalni a visszaküldött termék/termékek vételárát.

10.2 A vételár visszatérítésére kizárólag utalás formájában van lehetőségünk és a tudomásvételtől számított 33 napon belül tudjuk vállani a visszautalást.

10.3 A Pénzvisszafizetési garancia érvényesítése esetén a bármilyen nemű szállítási költséget minden esetben az Ügyfél köteles fizetni.

11. Egyebek

11.1 A  docteurekes.hu webáruházában való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

11.2 A szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a docteurekes webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be. A látogató felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól. Egyedül a vásárló felelős a docteurekes webáruházához való kapcsolódásáért és a weboldalán történő vásárlásért. Az üzemeltető nem vonható felelősségre vis maior esetén. Vis maiornak kell tekinteni különösen az internetes hálózatban bekövetkezett olyan hibákat, amelyek megakadályozzák a docteurekes webáruház akadálytalan működését és a weboldalon történő vásárlást, továbbá, ha a működési hibával összefüggésben az Interneten küldött és fogadott adat elveszik. A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be.

11.3 Abban az esetben, ha a látogató bármilyen formában megsérti a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglalt szabályokat, akkor az üzemeltető szabadon érvénytelennek nyilváníthatja a vevő megrendelését, törölheti profilját és visszautasíthatja vásárlási szándékát.

11.4 A docteurekes.hu webáruház ezúton tájékoztatja vevőit, hogy adataikat a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. Adataikat harmadik félnek nem adja át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor harmadik fél alvállalkozójaként közreműködik. Az alvállalkozók a webáruház által átadott személyes adatokat a megrendelés zökkenőmentes lebonyolíthatóságán és a megrendelés bizonyíthatóságán túl semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további jogi, vagy természetes személyeknek átadni. Az adatok kezelésekor a mindenkor hatályos Adatvédelmi Törvénynek, a webáruház Adatvédelmi elveinek megfelelően jár el webáruház üzemeltetője.

11.5 A szerződő felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben ez nem lehetséges a jogvita rendezésére, szerződő felek a Veszprémi Városi Bíróság joghatóságát kötik ki.

11.6  A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

Budapest, 2020. május. 01.

MIÉRT VÁLASZD A docteur Ékes TERMÉKEIT?

33 napos pénzvisszafizetési garancia

33 napos pénzvisszafizetési garancia

Gyors és egyszerű megrendelés, mobilon és tableten egyaránt

Gyors és egyszerű megrendelés, mobilon és tableten egyaránt

Szállítás, akár 24 órán belül

Szállítás, akár 24 órán belül

Csak természetes, ellenőrzött forrásból származó alapanyagok

Csak természetes, ellenőrzött forrásból származó alapanyagok

Megbízható, bevizsgált saját gyártású termékek

Megbízható, bevizsgált saját gyártású termékek

Nem tartalmaznak mesterséges adalékanyagokat, és allergéneket.

Nem tartalmaznak mesterséges adalékanyagokat, és allergéneket.

Állatkísérletektől mentes termékek.

Állatkísérletektől mentes termékek.

Minősített anti allergén termékek.

Minősített anti allergén termékek.

Neked ajánljuk

Docteur Ékes Nature Time NARANCS SZAUNA ILLATOSÍTÓ EMULZIÓ

Docteur Ékes Nature Time NARANCS SZAUNA ILLATOSÍTÓ EMULZIÓ

(100 ml és továbbiak)

1 666 Ft
Docteur Ékes New Waves CITRUSLIGET SZAUNA ILLATOSÍTÓ EMULZIÓ

Docteur Ékes New Waves CITRUSLIGET SZAUNA ILLATOSÍTÓ EMULZIÓ

(100 ml és továbbiak)

1 848 Ft
Docteur Ékes New Waves RÓZSA SZAUNA ILLATOSÍTÓ EMULZIÓ

Docteur Ékes New Waves RÓZSA SZAUNA ILLATOSÍTÓ EMULZIÓ

(100 ml és továbbiak)

1 848 Ft
Docteur Ékes Nature Time LEVENDULA GŐZFÜRDŐ ILLATOSÍTÓ EMULZIÓ

Docteur Ékes Nature Time LEVENDULA GŐZFÜRDŐ ILLATOSÍTÓ EMULZIÓ

(100 ml és továbbiak)

1 848 Ft